שר הכלכלה ל'קול חי': שרים ישבו 20 שנה בממשלה ולא עשו דבר

מוטי סבן No Comments on שר הכלכלה ל'קול חי': שרים ישבו 20 שנה בממשלה ולא עשו דבר

שר הכלכלה אלי כהן, בראיון מקיף לאפרים דוד ב'קול חי': על תמיכתו בחוק הלאום, על קמפיין הבחירות המוקדם של ראש מפלגתו והאם כחלון הוא 'גנב קרדיטים'

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הכלכלה אלי כהן (כולנו)התראיין הערב (שלישי) למהדורה המרכזית ב"קול חי" בהגשת אפרים דוד. הראיון נפתח על  סערת 'חוק הלאום', מאז אישור החוק יש הרגשה שהתקשורת מלבה את האש בין המדינה לעדה הדרוזית.

השר נשאל על מידת תמיכתו בחוק: "חוק הלאום נהדר; אני חתמתי עליו; אני מכבד את הדרוזים מאד אך אין בו פגיעה בהם בשום צורה" אומר כהן בהחלטיות, אני לא מבין היכן הבעייה כאן, החוק הוא הבסיס של מדינת ישראל.

בהמשך הראיון נשאל השר על ידי המגיש אפרים דוד, למה כחלון צריך קמפיין בחירות עכשיו:  "המודעה שפרסם כחלון ב'ישראל היום' התפרסמה לאור זאת   שחלק מהאזרחים במדינה אינם ערים בכלל לעשייה של שר האוצר" כך לדעתו של הכלכלה.

.

השר נשאל על ידי אפרים דוד, על רקע הביקורות הקשות של מרבית השרים בממשלה, כי פרסום ההישגים של השר כחלון, היא בעצם 'גניבת קרדיטים' משרים אחרים שיזמו את ההישגים המדוברים: "חלק מהאנשים שביקרו אותנו נמצאים 20 שנה בפוליטיקה והשינויים קרו עכשיו; אני מעדיף להיות בממשלה שרבים בה על קרדיטים ולא בכזו שבורחים בה מאחריות על כשלונות" אומר השר בעקיצה מכוונת אל השרים בממשלה.



0 תגובות